سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : جمعه 91/12/25 | 6:24 صبح | نویسنده : LORDwinter

آموزش silencer







Strength

17+1.7

Agility

16+2.1

Intelligence

21+2.5

دیگر مشخصاتِ هیرو:


نقاط قوت:
Range خوب
Damage زیاد در اول بازی
Missle Speed خوب
یونیت زدن راحت
سرعت متوسط

نقاط ضعف:
Strength کم ---> Hp کم
Agility کم ---> Armor کم
نداشتن اسکیلی برای گنک یا فرار

داستان هیرو:
نورتروم، از ساکنین جامعه جادویی کوئل دالاس،یکی از الف های قدرتمندی است که برای نجات سرزمین خود،از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.در حالیکه او متخصص پرتاب هنر سنتی اسلحه گلیو است،می تواند آن را با انرژی های جادویی ترکیب کند و دشمنان را از پای در آورد و با کشتن هر یک از دشمنان،یک Intelligence دریافت کند.او با تمرکز بر تمام انرژی هایش،می تواند باعث ایجاد آشفتگی در ذهن دشمنان شده و آنان را از جادو زدن ناتوان سازد.او مصمم است که تا آخرین نفس و آخرین قطره خون،در برابر نیروهای اهریمنی(scourge)مبارزه وآنان را به عقب براند...(ترجمه شده توسط دوست خوبم امیر حسین hazy)

اسکیل*های هیرو:
اسکیل1:Curse Of The Silent:HotKey C:ActiVe

وقتی* این اسکیل را به دشمنی میزنید در هر ثانیه از مانا و Health او کم میشه این اسکیل حد اکثر برای 8 ثانیه میماند اما به محض اینکه شما از یک اسکیل استفاده کنید اثر آن میرود
این اسکیل 75/95/115/135 مانا مصرف می*کند ، 20/18/16/14 ثانیه Cooldown و 800 تا Range دارد و اثر آن برای 5/6/7/8 ثانیه باقی* میماند این اسکیل در هر ثانیه 20/30/40/50 تا دمج میدهد و از مانا حریف در هر ثانیه 10/15/20/25 تا کم می*کند
نکات:
نوع دمج این اسکیل Magical است
اثر این اسکیل در صورتی* که هدف بمیرد یا از اسکیل استفاده کند از بین میرود

اسکیل2:Glaives Of Wisdom:HotKey W:Active

این هیرو شمسیر خود(اتک) را با جادو و تجربش همراه می*سازد و باعث میشود تا بیشتر دمج دهد که این به intelligence هیرو شما بستگی دارد
این اسکیل 15 تا مانا مصرف می*کند ، Cooldown ندارد و 800 تا Range آن می*باشد مقدار دمج اضافه*ای که این اسکیل میدهد به اندازه 30/40/50/60% Intelligence هیرو شما هست
نکات:
نوع دمج این اسکیل Pure است

اسکیل3:Last Word:HotKey Lassive

باعث میشود تا کسانی* که در نزدیکی* او اسکیل میزنند برای مدتی* Silence بشوند
کسانی* که در Aoe750 این هیرو از اسکیل استفاده کنند برای 0.75/1.5/2.25/3 ثانیه Silence میشوند
نکات:
در صورتی* که هیرو شما Silence یا Stun شود این اسکیل کار نمیکند
اسکیل*های Channeling (اسکیل*هایی* که چند ثانیه طول میکشد تا زده بشوند مثل اسکیل 6 هیرو سند کینگ) این اسکیل را فعال می*کند حتی اگر Cancel شوند
هر باری که هیرو*ای در Range 750 هیرو شما کشته شود شما 1 Intelligence میگیرید که برای همیشه میماند
اگر خود شما هیرو را بکشید بجای یکی* Intelligence دوتا میگیرید

اسکیل6:Global Silence:HotKey E:Active

این اسکیل دشمنان را در هر جا مپ که باشند Silence می*کند
این اسکیل 250/350/450/ تا مانا مصرف می*کند و 160 ثانیه Cooldown دارد و تمام هیرو*ها را برای 3/4/5 ثانیه Silence می*کند
نکات:
این اسکیل بر روی هیرو*های invisible(نامرئی) هم اثر می*کند
هیرو*هایی* که magic immune هستند یعنی* اسکیل نمیخورند هم Silence میشوند
وقتی* این اسکیل را میزنید صدا بازی قطع میشود تا موقعی که اثر این اسکیل برود
ترتیب گرفتن اسکیل ها

با این هیرو می*توان به چند روش اسکیل گرفت:

روش اول (اسکیل 1): از راست به چپ

ترتیب رایج گرفتن اسکیل :
آیتم ها

آیتم های شروع بازی:
هر کس بستگی با سلیقه خودش میتون با هر هیرو آیتم بخره اما برای شروع بهترین نوع آیتم بستن این دو روش است که میگم
روش1: دو تا و دو تا یک و یک

روش 2:چهار تا یک و دو


حالا میریم سراغ آیتم*های اصلی*:
خوب این هیرو به Intelligence بالا و اتک اسپید زیاد نیاز داره پس بهترین گزینه بین بوت هست

شما میتونید اول بازی آیتم رو بزنید که یکم سفت بشوید و راحت نمیرید

این هیرو جوریه که تمام آیتم*های اintelligence برای اون خوبه اند پس دونه دونه اون آیتم*ها رو میگم
برای ناتوان کردن دشمن و کشتن او
برای اینکه دشمن Slow بشه و نتونه از دست شما فرار کنه
شما 2تا اسکیل Silence دارید و اگر این آیتم را هم داشته باشید میتونید برای مدت خیلی* زیادی دشمنان را از زدن اسکیل منع کنید
برای دادن Intelligence و دیدن Invisible*ها و خشک کردن مانا دشمنان
برای دادن دمج سریع و کشتن دشمن(خیلی* پیشنهاد نمیکنم)
اگر دیدید شما قوی شدید اما با اسکیل دشممن میمیرید حتما آیتم را بخرید

این*ها همه برای قوی شدن هیرو شما بود اما گاهی با این هیرو به روش ساپورت بازی میکنند در اون صورت شما میتوانید از این آیتم*ها هم استفاده کنید:
برای پر کردن hp یاران
اگر تیم دشمن اسکیل زیاد داشت میتونید برای خودتون و یرنتان این آیتم رو بزنید
برای فراری دادن یا حمله برای کشتن دشمن

پایان



تاریخ : جمعه 91/12/25 | 6:24 صبح | نویسنده : LORDwinter

آموزش کامل هیروی Furion-Prophet

سلام به همه دوستان گلم


مقدمه:
prophet یک هیرو اینتلیجنس غیر معمول هست.چون بر خلاف سایر اینتل ها فقط اسکیل 6 اش دمیج میده که باید دور از هدفش زده بشه تا دمیج خوبی وارد کنه.با این وجود prophet به اتک های خودش و اسکیل ها و اتک های یارانش اتکا میکنه.همچنین پرافت یه هیروی تاور کن خوب هست بخاطر ترنت های که میسازه اما مهم ترین نقطه قوت پرافت جابجایش هست چون با تله پورت به راحتی میشه هرجای مپ رفت.یه پرافت باز حرفه ای با دقت کامل روی تمام مپ در هر زمان از بازی میتونه بهترین ساپورت رو به یارانش ارائه بده.میتونه به راحتی با تله پورت وارد درگیری بشه با اسکیل درختش دشمن رو حبس کنه و با اتک های نسبتا سنگینش و با کمک یارانش دشمن رو بکشه.بعد از درگیری به راحتی میتونه با استفاده از ترنت هاش تاور های دشمن رو بکنه و بازی رو به نفع تیم خودش به پیش ببره.
اسکیل آخرش هم چون در هر جای مپ میشه استفاده کرد بسیار به درگیری ها کمک میکنه و همینطور در هر بار استفاده مقدار قابل توجهی کریپ میکشه که پول خیلی خوبی میتونه باشه ولی بخاطر داشته باشید که رمز موفقیت یه پرافت باز فقط و فقط توجه به تمام مپ هست زدر تمام طول بازی.


چه زمانی پرافت باید پیک بشه؟
اگه پاسختون به سوالات زیر مثبته پرافت رو پیک کنید
آیا تیم ما میخواهد استراتژِی push/gank رو در اوایل بازی پیاده کنه؟

آیا تیم حریف تحت فشار از هم میپاشه؟

آیا تیم ما میتونه health کم پرافت رو ساپورت کنه؟

آیا میتونید از سو استفاده تیم مقابل از health کم شما جلو گیری کنید؟

آیا یار های شما اسکیل های دارند که اسکیل sprout شما match باشه؟مثل shackle shot آلریا

آیا تیم شما قصد زدن زود هنگام روشن را دارد؟

آیا این آموزش را خوانده اید؟


اگه پاسختون به سوالات زیر مثبته پرافت رو پیک نکنید

آیا تیم مقابل تعدادی disabler/silencer دارد؟

آیا تیم مقابل هیرو های blinker/invisible یا هیرو های درخت قطع کن دارد؟

آیا من ممکنه با کمبو اسکیل های nuke دشمن یه ضرب بمیرم؟

آیا تیم شما به اندازه کافی farmer داره؟

آیا تیم شما میخواهد استراتژی farm/late game را پیاده کند؟

آیا هیرو های که شما با اسکیل sprout حبس میکنید میتونن پس از بیرون آمدن شما را در درگیر 1 به 1 بکشند؟

آیا گلد در تیم شما برای تمامی بازیکن ها ضروری است؟

آیا هنوز این آموزش را نخوانده اید؟




داستان این هیرو:
زمین هیچ گاه امن نبوده بنابراین فوریون هیچ گاه استراحت نکرده. رهبر تمامی جن های شب فوریون خستگی ناپذیر تلاش میکند تا جنگل هایشان را محافظت کند.او خیلی غیر منتظره میاید کسی که کمک کرد تا آرکیمند شکست بخورد همیشه هنگام نیاز sentinel فرا خوانده میشود. خشونت طبیعت در ذات اوست درختان به فرمان او زنده میشوند باد اورا تا سرزمین های دور حمل میکند و طبیعت خود به دشمنان او طعم مرگ را میچشاند. او از یک پیامبر یا نگه دارنده خیلی بیشتر است او یک نجات دهنده است.......


.
.

* Affiliation: Sentinel
* Attack Animation: 0.4 / 0.77
* Damage: 45 - 59
* Casting Animation: 0.5 / 1.17
* Armor: 3.52
* Base Attack Time: 1.7
* Movespeed: 300
* Missile Speed: 1125
* Attack Range: 600
* Sight Range: 1800 / 800


*
19 + 1.8
*
18 + 1.9
*
21 + 2.9
* Furion

.
.
.

نقاط قوت فوریون:
دسترسی کامل به مپ:با تله پورت
در نقش pusher با استفاده از اسکیل 3 و التیمیت فشار بسیار زیادی رو به حریف وارد میکنه هچینین یه ganker غافل گیر کننده است
کندن راحت تاور ها با استفاده از ترنت هاش
خیلی انعطاف پذیر:آیتم های کمی هستند که به درد فوریون نمی خورن
میتونه سه نقش ganker carry support رو خوبی هر چه تمام تر ایفا کنه
یه اسکیل disable عالی داره
اتک انیمیشن نسبتا خوبی داره
میتونه لاین دوتایی سه تایی و سولو بره به همون خوبی ای که میتونه تو جنگل بازی کنه


نقاط ضعف فوریون:
در درگیری های 1 به 1 تقرریبا میشه گفت در تمام بازی مقابل تمام هیرو ها کم میاره
disable اون به راحتی با یه تانگو یا تبر خنثی میشه
به team work شدیدی وابسته هاس
خیلی به آیتم و تا حدود زیادی به لول آپ وابسته هست
خیلی باید حواست به تمام مپ باشه و بتونی زمان بندی قوی ای داشته باشی که کمی کار رو سخت میکنه
به اون اندازه ای که شاید شما فکر کنی تو درگیری های تیمی کار آمد نیست



اسکیل ها:


1:Sprout
.
هدف را با استفاده از حلقه ای درختی حبس میکند
مانا مصرفی به ترتیب از چپ به راست:
100/120/140/160

کولدان:
11/10/9/8

مدت زمان:
3/3.75/4.5/2.25

این اسکیل حد اکثر 600 تا casting range داره

این اسکیل محوطه ای به شعاع 150 واحد رو در بر میگیره

این اسکیل رو میتوان رو خود فوریون و واحد های خودی و دشمن و رو زمین استفاده کرد

رو واحد های ancient type نمیتوان استفاده کرد

تایپ کردن disablehelp- توسط یاران فوریون اونا رو از sprout شدن توسط فوریون محافظت میکنه

درخت های ساخته شده توسط این اسکیل را میتوان با هر اسکیل یا آیتمی که با آن میتوان درخت های معمولی رو قطع کرد قطع کرد مانند force staff


طریقه استفاده:
کاربرد های این اسکیل خیلی بیشتر از اون چیزیه که شاید شما تو درگیری ها استفاده میکنید.این اسکیل دشمن رو در لایه درخت ها نگه میداره اگه هدفتون melee باشه تقریبا کار خاصی نمیتونه انجام بده . و فقط باید اتک های تیم شما رو تحمل کنه. این اسکیل خیلی با اسکیل سوم این هیرو (force of nature) به قول معروف تیر و تخته است چون اگر مثلا شما جایی باشید که درخت نیست یا کم هست یا دور هست میتونید این اسکیل رو بزنید و از درخت های اون ترنت بسازید.

همچنین این اسکیل به شما flying vision میده که باهاش میتونید مثلا روشن رو چک بدید یا خیلی کار های دیگه
هدفی که درون sprout گیر کرده بیرون درخت هارو نمیتونه خوب ببینه برای همین از این اسکیل میشه برای گمراه کردن دشمن و فرار و یا tp کردن استفاده کرد
این اسکیل 1 ثانیه delay داره پس اگه اینترنت شما زیاد لگ میده ممکنه در استفاده از این اسکیل با مشکل مواجه شید.
یه کاربد دیگه این اسکیل که من خیلی اونو دوس دارم block کردن کریپ هاست:لول 1 این اسکیل رو بگیرید وقتی کریپ ها spawn شدن سریع رو جلو ترین کریپ اسکیل رو بزنید اگه خوب موقعی زده باشید معمولا 2 کریپ حبس میشن که بعد از پایان زمان دیگه به حرکتشون ادامه نمیدن سه تا کریپ میمونه که تا قبل از رسیدن به محل برخورد کریپ ها میتونید دوباره این اسکیل رو استفاده کنید و دوتا دیگه رو نگه دارید اینجوری فقط یه کریپ دور زن پیش دشمن میره که اگه بتونید اون رو هم deny کنید راحت دشمن 1 لول از شما عقب میافته!!!!!

این درخت ها دقیقا مانند باقی درخت ها هستند یعنی اسکیل 1 windrunner و اسکیل 1 treant protector با این درخت ها کار میکنه شما میتونید هدف رو گیر بندازید و در ثانیه پایانی آلریا یه shackle shot میزنه اون وقت یه 3 ثانیه دیگه هم حریف استان میمونه!!!!!!!

کولدان 8 ثانیه ای این اسکیل میتونه باعث شه شما تو درگیری تک تک دشمنا رو با این اسکیل به قول معروف خلاص کنید!!!!!

این اسکیل برای gank خیلی مناسبه ولی از اون جائی که با یه تانگو یا تبر خنثی میشه بهتره تو یه گنک شما تنها گنکر نباشید!

یه نکته دیگه هم این که اگه بخواید با تبر یا تانگو از لای درختا در بیاید اگه درخت گوشه ای رو قطع کنید باز هم نمیتونید دربیاید باید حتما وسطی باشه

و اینکه این اسکیل باگ زیاد داره اگه سمت پائین راست روشن اونجایی که یه مقدار شیب داره کسی رو درخت کنید نمیتونید اتکش بدید یعنی اگه اتک رو بزنید هیروی شما به سمت دیگه ای حرکت میکنه ! یاراتونم همینجور


میرسیم به اسکیل اصلی این هیرو:


Teleportation:
.

این اسکیل شما رو به هرجای مپ که بخواید میبره!

در تمامی لول ها 50 مانا مصرف میکنه
کولدان اون به ترتیب
50/40/30/20

این اسکیل سه ثانیه چلنینگ داره ولی اگه تو این سه ثانیه اسکیل متوقف شه(به هر نحوی) نه مانایی تلف میشه نه کولدان اون ریست میشه(چه خوب نه؟)

در هنگام چلنینگ این اسکیل بر روی خود فوریون و محلی که اون داره تله پورت میکنه effect های پدید میاد به شکل برگ های ریزی که میچرخند و این افکت هم برای یاران و هم برای دشمنان قابل دیدنه.


نکات فنی:
این اسکیل بزرگ ترین توانایی فوریونه با کولدان 20 ثانیه در لول 4 شما تقریبا همه جا هستید!!! میتونید در یک دقیقه 3تا لاین رو push کنید! برگرید به چشه هر وقت نیاز داشتید و مهم تر از همه عین هلو گنک کنید(آی چه حالی میده)

یه کار قشنگ اینه که تله پورت کنید جلوی چشمه ی حریف و یه ward بکارید و هر وقت کسی خواست بره تو چشمه دست و صورتشو بشوره برید کمکش کنید من خودم خیلی با این حرکت کیل گرفتم کار خیلی آسونی هست!

یه کاربرد دیگه زدن پرنده تیم حریف هست خیلی راحت تله میکنید کنارش دوتا اتک میدید و تمام اگه هم دوتا اتک نشد میگید یکی از یاراتون هم بیاد کمک.

در بعضی از نقاط مپ مثل کنار side shop ها اگه شما خودتون رو sprout کنید دیگه کسی نمیتونه شما رو ببینه و به راحتی میتونید تله پورت کنید.

در ضمن اگه هنگام چلنینگ تله پورت win walk کنید یا در هنگام wind walk تله پورت کنید هیچ مشکلی بوجود نمیاد!

دوبار کلیک کردن روی این اسکیل شما را به چشمه نمیبره حواستون باشه گره نخورید بعدا بگید تقصیر من بود.


خوب میرسیم به اسکیل دوست داشتنی:
.
force of nature

تعدادی از درختان درون محوطه ی انتخابی را به واحد های ترنت تبدیل میکنه.
به ترتیب :
2/3/4/5 ترنت میسازه

در تمامی لول ها 160 مانا حروم میکنه.

در تمام لول ها 37 ثانیه جون میکنه تا آماده بشه.

750 تا casting range داره

محوطه ی انتخابی هم به ترتیب
150/225/300/375 افزایش میابد

ترنت های رشید اسلام هم 60 ثانیه به جهاد در راه خدا ادامه میدن وبعد به درجه رفیع شهادت نائل میشن

هر کدام از ترنت ها 550 تا heath و 0 تا آرمور دارن(از نوع heavy) و هر کدوم 23-21 تا اتک دارن


فوت های کوزه گری و نکات فنی:
اگر در نزدیکی شما درخت نیست بهتره اول اسکیل 1 رو استفاده کنید بعد از درخت های اون برای ساختن ترنت استفاده کنید سعی کنید تو ثانیه ی آخر sprout این حرکت رو بزنید تا دشمن مدت بیشتری block بشه.

شما نمیتونید این اسکیل رو روی درخت های که تو تاریکی یا به اضطلاح fog هستند استفاده کنید اگر بزنید با این پیغام مواجه میشدید:you must target a tree

اگه تصمیم دارید push کنید که باید این کار رو بکنید بهتره این اسکیل در بین راه بین کریپ های دو تیم بزنید تا ترنت هاتون زود تر کریپ های تیم حریف رو ملاقات کنه

یه حرکت دیگه اینه که 1 ترنت رو بفرستید لا درختا تا کریپ های تیم مقابل رو گمراه کنه و شما راحت تاور رو بکنید.

ترنت ها 60 ثانیه عمر دارن ولی 37 ثانیه کولدان پس شما برای 23 ثانیه میتونید 10 ترنت داشته باشید .

اگه میخواید تو جنگل بازی کنید که بعدا توضیح میدم یا میخواید با ترنت ها push بدید باید حتما ring of bassilius بزنید چون 2 تا آرمور به ترنت ها میده و میتونه مانای شما رو برای ترنت بعدی فراهم کنه.


اینم از آلتیمیت:
.
Wrath of nature
انرژی ای را آزاد میکند که در مپ چرخیده و واحد های از دشمن بصورت random آسیب وارد میکند هر واحد نسبت به واحد قبلی 7 درصد آسیب بیشتر میبیند و در تمام مپ میتوان استفاده کرد.

خصوصیات:

لول1 . این اسکیل در این لول 150 تا مانا مصرف میکنه 60 ثانیه کولدان داره140 دمیج به اولین هدف میده .با aghanim میشه 155 تاو به 16 هدف اصابت میکنه با aghanim میشه 18 تا

لول175:2 تا مانا 60 ثانیه کولدان 180 تا دمیج به اولین هدف با aghanim میشه 210 تا به 16 هدف با آقانیم 18 تا

لول200:3 تا مانا میخواد 60 ثانیه کولدان 225 تا دمیج پایه با آقانیم میشه 275 تا 16 تا هدف با آقانیم میشه 18 تا


نکات ایمنی:
نوع دمیج :مجیکال
با وجود اینکه رنج این اسکیل global هست اما فقط دشمنانی که قابل دیدن باشند آسیب میبینند
بر روی مینی مپ هم میتوان استفاده کرد نزدیک ترین یونیت اصابت میکنه

آقانیم هم کار میکنه که تاثیرش رو گفتم

در نگاه اول این اسکیل خیلی شانسی به نظر میاد و باید کار کردن باهاش رو یاد گرفت:
مثلا شم لول 16 هستید و در لاین پائین یه هیرو با health 400 جلوی شماست و شما سه گزینه دارید:
1:این اسکیل رو بزنید روش که 225 تا دمیج میده و طرف نمیمیره
2:شانسی بزنید تو مینی مپ شاید بمیره شاید نمیره
3:دقیقا بزنید رو یه کریپ تو لاین بالا یا وسط که صد در صد میمیره
خب باید انتخاب شما همیشه گزینه 3 باشه

وقتی این اسکیل رو استفاده میکنید افکتی مانند رعد و برق در کل مپ دیده میشه که اگه هیروی حریف به موقع خودش رو invisible کنه دیگه دمیج نمیخوره

همچنین وقتی شما این اسکیل رو استفاده میکنید برای مدت کوتاهی هر جائی که باشید معلوم میشد پس اگه جائی پنهان شدید یا دارید roshan میزنید از این اسکیل استفاده نکنید!

حد اکثر دمیجی که این اسکیل میزنه 664 تاست و با آقانیم میشه 929 تا._بدون احتساب هر گونه مجیک رسیستنس)


روش jungling با فوریون:
به عنوان یه فوریون جنگل زدن به این معنیه که شما میخواید در اوایل و اواسط بازی خوب فارم کنید هر وقت که ممکن باشه گنک کنید با تله پورت و sprout و مهم تر از همه در سریع ترین حالت ممکن تاور های دشمن را به کمک ارتش درخت هاتون بکنید.
در لول 1 یه ring of bassilius و دوتا مانا بخرید همین طور تو چشمه منتظر بمونید تا کریپ ها آزاد شن بعد تا ثانیه40 منتظر بمونید و بعد force of nature رو بزنید و دوتا ترنت بسازید و ماناتونو پر کنید و به سمت ساده ترین کمپ کریپ های جنگل برید وقتی این کمپ رو بزنید ترنت هاتون هم میمیرن همون موقع دوباره بسازید و به کمپ بعدی برید و همین جوری ادامه بدید.

خودکشی در جنگل:
شما وقتی دارید جنگل میزنید ممکنه به جائی برسید که دیگه مانایی برای ساختن ترنت نداشته باشید تو موقع میتونید پولتون رو تا آخر بخرید برید جلو قوی ترین کریپ جنگل و بذارید تا شما رو بکشه تو 10-15 ثانیه شما زنده میشه و با مانای پر سریع تله پرت میکنی و کریپ زدن رو ادامه میدی این کار باعث میشهحریفتون فکر کنه شما نوبید و شما رو دست کم بگیره(برای من پیش اومد یارو بهم خندید همون لحظه tp کردم کشتمش.

اسکیل گیری در جنگل:

















16-25 هم اگه پلاس نگیری میخوای چیکار کنی؟


آیتم برای روش jungling:
اشروع بازی:


با یه دوتا مانا یا تانگو


اوایل بازی:





core







اواخر بازی:










بسته به شرایط:
lothar edge
dagon
critikal
desolator
avatar
veil
butterfly
eye of skadi
orchrid
satanic
pipe
vanguard

هیرو های یار:
RANGED DPSers









AURA givers





هیرو هایی که نیاز به گرا گیری یا زمان دارن:




هیرو های ضد:
NUKER
Tinker
Demon Witch
Slayer



all blinkers

all silencers

و مخصوصا:

یه 6 میکنه میری تو درخت




تاریخ : جمعه 91/12/25 | 6:23 صبح | نویسنده : LORDwinter

آموزش بازی با هیروی zeus lord of olympus

Hi all

welcome to force game








strength:19+1.8


agility:11+1.2


intelligence:20+2.7


بر طبق مپ v6.74c
Affiliation: Sentinel
* Attack Animation: 0.633 / 0.366
* Damage: 41 - 49
* Casting Animation: 0.4 / 0.5
* Armor: 1.54
* Base Attack Time: 1.7
* Movespeed: 295
* Missile Speed: 1100
* Attack Range: 350
* Sight Range: 1800 / 800


نکات مثبت:
بسیار قوی در ابتدای بازی
کولدان پایین لولها(جز 6)
کریپ زنی خوب

نکات منفی:
اتک اسپید پایین
هلث کم
نیاز به مانای زیاد
داستان هیرو:
مجازات شد برای یاریش به Sentinel که در مبارزه ای در روی زمین اتفاق افتاد .Zeus شخصی بود که از سمت خدایان خود رانده شده بود و تمام قدرتهایش از او گرفته شده بود . حتی در این حالت ضعیفش حمله های رعد وبرقی او چیزی جز بازیچه نبود . او سحر وجادوهایی داشت که تمام unit ها و یا هر یک از آنها راdamage می کرد و از او یک پرتابگر خیلی خاص می ساخت .

لولها

Arc Lightning



شما باید این لول را به دشمن (هیرو یا کریپ ) بزنید که با زدن این لول به آن کسی که انتخاب کردید و یونیت های اطراف او مقداری دمیج به صورت برق می زند که البته بعد از برخورد به هرکس از مقدار دمیج آن مقداری کم می شود


Level 1 - Arcs 5 times, deals 85 damage.
Level 2 - Arcs 7 times, deals 100 damage.
Level 3 - Arcs 9 times, deals 115 damage.
Level 4 - Arcs 15 times, deals 145 damage.

Cooldown: 2 seconds.

Level 1: 65 mana, 2 sec cooldown.
Level 2: 70 mana, 2 sec cooldown.
Level 3: 75 mana, 2 sec cooldown.
Level 4: 80 mana, 2 sec cooldown.

رنج تاثیر گذاری این لول 500 yard است

Lightning Bolt



برقی را به دشمنی که انتخاب کرده اید میزند و باعث می شود تا آن دشمن مقداری دمیج بخورد.

Level 1 - Deals 100 damage.
Level 2 - Deals 175 damage.
Level 3 - Deals 275 damage.
Level 4 - Deals 350 damage.

Cooldown: 6 seconds.

Level 1: 75 mana, 7 sec cooldown.
Level 2: 95 mana, 7 sec cooldown.
Level 3: 115 mana, 7 sec cooldown.
Level 4: 135 mana, 7 sec cooldown
رنج این لول 700 است
نکته: کسی که این لول را میخورد به مدت 3 ثانیه در نقشه اشنار میشود
نکته:این لول خاصیت mini-stun دارد و برای ایتمها و لولهایی که channel دارند کاربرد دارد

Static Field



این لول به صورت اتو ماتیک است و باعث می شود که وقتی شما از لول 1 یا 2 خود استفاده می کنید کسانی که در شعاع 1000 شما قرار داشته باشند مقداری دمیج بخورند که به هلث آن ها بستگی دارد.

Level 1 - Shocks for 5% of current hit points.
Level 2 - Shocks for 7% of current hit points.
Level 3 - Shocks for 9% of current hit points.
Level 4 - Shocks for 11% of current hit points.

تذکر: این لول بر روی هیروهای invisible تاثیر ندارد


Thundergod"s Wrath



با زدن این لول به تمام هیرو های دشمن در هر جای نقشه که باشند دمیج می زند.
Deals 210 (400*) damage
Deals 335 (500*) damage
Deals 460 (600*) damage

Cooldown: 120 seconds.

Level 1: 225 mana,
Level 2: 325 mana,
Level 3: 450 mana

توجه: این لول بر روی هیروهای invisible تاثیر دارد

توجه:مقادیر ذکر شده در ( * ) تاثیر این لول با ایتم aghanim میباشد





استراتژی

بهتر است در ابتدا به یک لاین دو نفره بروید و در زمان های مناسب از لول 1 خود هم برای کشتن کریپ ها و هم برای هرس کردن حریف استفاده کنید. اما در ابتدای بازی زیاد اسپم ندید چون مانا کم میارید . با احتیاط بازی کنید و سعی کنید بیشتر پشت یارتان باشید چون زئوس HP کمی دارد و به راحتی در اوایل بازی کشته می شود . اما اگر بازی خیلی حرفه ای نیست و شما به خودتان اعتماد دارید و هیرویی هم در تیم شما نیست که به مسیر تک نفره احتیاج داشته باشد شما می توانید به مسیر تکنفره بروید اما باز هم حواس خود را جمع کنید و زیاد از تاور دور نشوید. بعد از اینکه لول 6 شدید در نقشه پرسه بزنید و با استفاده از لول یک و دو دشمن رو تحت فشار قرار بدید و وقتی هم می خواست فرار کنه با لول 6 ازش پذیرایی کنید. البته در کل بازی حواستان به تمام هیرو های حریف باشد و زمانی که HP یک از آنها کم شد با آلتیمیت یه کیل بگیرید. کشتن هیرو های در حال فرار هم بر عهده شما می باشد اما سعی کنید زمانی که هیروی یارتان به تنهایی می تواند هیروی دشمن را بکشد بگذارید خود او بکشد تا هم دعوا نشود!!! و هم بتوانید 6 خود را در جایی بهتر استفاده کنید. سعی کنید به تنهایی جلو نروید چون شما قابلیت جلو گیری از پیشروی هیرو های دشمن و یا فرار کردن از دست آن ها را ندارید چون زئوس قابلیت Stun کردن ندارد و فقط می تواند به دشمن آسیب بزند در برابر Gank ها و لول های نگهدارنده دشمن ضعیف است.



آیتم های مناسب:


ایتمهای اول بازی: 2*

ایتمهای تکمیلی:

___________________

______

_______

ایتمهای وسط بازی:



ایتمهای اخر بازی:




در اخر بازی میتوانید تبدیل به کنید

ایتمهای مناسب:



هیروهای یار:



هیروهای ضد:




تاریخ : جمعه 91/12/25 | 6:22 صبح | نویسنده : LORDwinter

آموزش هیرو Keeper of The Light _ Ezgolar

سلام به همه




strength:16+1.8

agility:15+1.6

intelligence:22+2.8


بر طبق مپv6.74c

* Attack Animation: 0.3 / 0.85
* Damage: 38 - 54
* Casting Animation: 0.3 / 2.4
* Armor: 1.1
* Base Attack Time: 1.7
* Move speed: 315
* Missile Speed: 900
* Attack Range: 600
* Sight Range: 1800 / 800



داستان هیرو:
Keeper of The Light یک قهرمان پشتیبان است. او توانایی های پشتیبانی برای هر شرایطی را دارد. او استاد تغییر Mana است, با Chakra Magic مقداری زیادی از انرژی یاران خود را بازیابی می کند و با Mana Leak انرژی دشمنان را بیرون می کشد. قدرت Illuminate او یک موج عظیم انرژی را آزاد می کند, آسیب زیادی به دشمنانی که نزدیک هستند می زند. بدلیل نیاز به زمان زیاد برای اجرای قوی این Spell , بیشتر برای حمله های بزرگ و یا دفاع از پایگاه استفاده می شود. قدرت Spirit Form پشتیانی او را بیشتر می کند. زمانی که این روح را دارد دیگر لازم نیست برای اجرا Illuminate حاضر باشد زیرا روح این کار را برای او انجام می دهد و خود می تواند براحتی بگردد و طلسم های دیگری اجرا کند. همچنین دو قدرت Recall و Blinding Light می گیرد. Recall هر قهرمان هم تیمی را که بخواهد به مکان Ezalor منتقل می کند, و Light Blindinمقدار زیادی نور رها می کند که باعث دور شدن دشمنان و خطا رفتن ضربات آنان می شود.




Illuminate


این لول را می توانید بر روی زمین دشمن یا هر طرف که مایلید بزنید.وقتی این لول را میزنید مدتی طول میکشد که این لول به حداکثر قدرت خود برسدو به طرف جلو حرکت کند در حین زدن این لول میتوانید با زدن دوباره این لول لول رابه صورت ناقص بزنید اما باید توجه داشت که به ازای هر ثانیه این لول 100 تا دمیج بیشتر میدهد پس اگر نیمه کاره این لول را ول کنیم طبیعتا دمیج کمتری میدهد
حداکثر دمیج این لول به صورت زیر است

level1: 200---------------------------level2: 300-------------------------------level3: 400----------------------------level4: 500

رنج:800

کولدان:10

مانا:150


Mana Leak


این لول را میتوان بر روی دشمن زد که به ترتیب

level1:3.5%

level2:4%

level3:4.5%

level4:5%
از مانا کل هیروی حریف کم میکند و اگر دشمن حرکت کند به ازای هر ثانیه حرکت او 100 واحد از مانای اوکم میشود و در صورت تمام شدن مانای او به ترتیب


level1: 1.3

level2: 1.6

level3: 1.9

level4 2.2
ثانیه stun میشود

مقدار تاثیر گذاری این لول به ترتیب 4/5/6/7 ثانیه می باشد

مانا:75
کولدان:18

Chakra Magic


این لول را میتوانید بر روی خود و یارانتان بزنید.با زدن این لول به ترتیب مقدار 75/150/225/300 مانا به شما و یا کسی که این لول را بر او زده اید اضافه میشود


کولدان به ترتیب40/55/70/85

مانا به ترتیب 19/18/17/16


Spirit Form


با زدن این لول ezalor نورانی میشود و2 لول به لولهای شما اضافه میشودو به شما 40 ثانیه وقت میدهد که از این 2 لول استفاده کنید

مانا:100
کولدان به ترتیب 80/70/60

بررسی 2 لولی که از لول 6 به وجود امده

Recall


با زدن این لول شما میتوانید یکی از یارهای خود را در هر کجا از مپ به کنار خود بیاورید مدت زمان این teleport به تعداد لول 6 که گرفته اید بستگیدارد(مقدار بر حسب ثانیه می باشد

level1:5

level2:4

level3:3

مانا:100
کولدان:15

Blinding Light


با زدن این لول در محوطه ای که دشمن است دشمن به اطراف حول داده میشود (پراکنده میشود) و به شما این شانس داده میشود که تمام دشمنانی که این لول را خورده اند 80% از اتک هایشان miss داده شود


میزان تاثیر گذاری این لول به ترتیب 3/4/5 ثانیه می باشد
مانا:50
کول دان به ترتیب 20/16/12


نحوه ی لول گیری:

LVL:01
LVL:02
LVL:03
LVL:04
LVL:05
LVL:06
LVL:07
LVL:08
LVL:09
LVL:10
LVL:11
LVL:12
LVL:13
LVL:14
+LVL:15
LVL:16
LVL:17---25+



نحوه ی بازی:
در ابتدا سعی کنید با استفاده از لول 1 خود کریپهای دشمن را بزنید و همچنیندشمن را به عقب برانید و همچنین با لول 3 خود مانای خود را پر کنید.لول 2 خود را سعی کنید به هیروهایی بزنید که نیاز به مانا دارند مثل sandking یا doom یا rexxar تا نتوانند بیشتر از یک لول خود استفاده کنند و برای لول بعدی مانا کم بیاورند



ایتم بندی

ایتم اول بازی:

ایتم وسط بازی: یا اینکه صبر کنید و را ببندید چون این ایتم با 6 این هیرو هماهنگی داره

ایتم اخر بازی:

ایتمهای مناسب: و....



هیروهای ضد:

هیروهای یار:




تاریخ : جمعه 91/12/25 | 6:21 صبح | نویسنده : LORDwinter

اموزش هیرو Chen --- Holy Knight

به نام خدا

نام:chen
نام خانوادگی:holy knight
مشخصات:




* Affiliation: Sentinel
* Attack Animation: 0.5 / 0.5
* Damage: 43 - 53
* Casting Animation: 0.3 / 0.51
* Armor: 1.1
* Base Attack Time: 1.7
* Movespeed: 300
* Missile Speed: 1100
* Attack Range: 600
* Sight Range: 1800 / 800



20 + 1.5


15 + 2.1


21 + 2.8

معرفی:
نحوه درست بازی کردن با چن با تمام هیرو های دوتا متفاوت است.اسکیل 3 اون باعث میشه که کریپ ها رو برای خودش کنه که کریپ های قدرتمندی مانند سنتور و یورسا هم شامل اینا میشن.در نتیجه معمولا چن رو باید تو جنگل در جست و جو کریپ های مورد نظرش پیدا کرد.وقتی اون یک یا دوتا کریپ قوی پیدا میکنه راه خودشو به سمت هیروی حریف کج میکنه استفاده از اسکیل های خودش و کریپ هاش روشی هست که اون برای خلاص کردن دشمناش به کار میبره.با توجه به سخت بودن استفاده هم زمان از اسکیل های چند واحد چن هیرو سختی محسوب میشه و بازی کردن با اون نیاز صبر داره.هنگام گنک چن از اسکیل 1 خودش استفاده میکنه که اونا رو اسلو میکنه و باعث میشه که هدف از خود چن یارانش دمیج بیشتری بخوره.معمولا چن با اسکیل 2 خودش دشمناش رو میکشه در حالی که میتونه با اسکیل 3 خودش یارانش رو نجات بده(تله پورت).مهمترین نکته ای که از چن میتونه یک هیرو ساپورتر بسازه اسکیل 6 اون هست در لحظه کوتاهی به یاران خودش هیل میده.به هر حال چن برای پلیر های آماتور هیرو خوبی نیست چون کنترل چند یونیت و استفاده از اسکیل های اونها نیاز به تجربه ی کافی داره.


داستان هیرو:
پیش گوئی طلوعی دیگر.جهانی نو که از شیاطین کهن پاک شده باشد.ورود holy knight به جنگ در مقابل scourge جهت تاریخ را برای همیشه عوض کرد.یک شوالیه مقدس برای هدفش مبارزه میکند.پیمان holy knight برای مبارزه ی همیشگی برای سعادت و شکوه به کسانی تعلق دارند که در کنار او قدم بر میدارند. و او با استفاده از آزمون ایمان(test of faith اسکیل 2) شیاطین را برای همیشه از روی زمین محو میکند.پیروان او از هر نژاد او را همراهی میکنند با هر سابقه ای و تا دیدن سقوط scourge لحظه ای آرام و قرار ندارند.چنانچه دست خدا بخواهد زمین را لمس کند نام آنرا باید chen the holy knight خواند.

نقاط قوت:
گنک کردن بسیار قوی در اوایل بازی
توانایی بالا برای disable کردن
پوشینگ خوب
هیل دادن عالی
اسکیل دمیج دهنده ی خوب
توانای جنگل رفتن
وابستگی کم به آیتم

نقاط ضعف:
نیاز به تمرکز زیاد
تو آخر بازی فرقی با هویج نداره
خیلی نرمه و مکانیسم فرار درست و حسابی نداره
جابجایی و مانور دهی خوبی نداره چون یونیت هاشو نمیتونه تله پورت کنه به لاین های مختلف همراه خودش





مثل همیشه باید اسکیل هارو بگم:
Penitence

واحدی را مجبور میکند تا مجازاتش را برای گناهانش قبول کند.سرعت حرکت را کم میکند و واحد مورد نظر دمیج بیشتری را از اتک ها و اسپل ها دریافت میکند

در تمامی لول ها 100 مانا مصرف میکنه

در تمامی لول ها 14 ثانیه کولدان داره

در تمامی لول ها 600 تا casting range داره

در تمامی لول ها 7 ثانیه پایداری داره

در لول 1: 8 درصد کاهش سرعت و 7 درصد افزایش دمیج وارده

در لول2: 16 درصد کاهش سرعت و 14 درصد افزایش دمیج وارده

در لول3: 24 درصد کاهش سرعت و 21 درصد افزایش دمیج وارده

در لول4: 32 درصد کاهش سرعت و 28 درصد افزایش دمیج وارده




نکته فنی:دمیج اضافی که این اسکیل به دشمن وارد میکنه به منبع آن بستگی ندارد وهمیشه physical بوده (با آرمور کاهش میابد)
اگه روی یونیتی که این روشه purge بزنی بازهم اون یونیت دمیج اضافی رو میخوره تا وقتی که تایم اسکیل تموم شه

اسکیل بعدی:
Test of Faith


بنا بر ایمان واحد مورد نظر مقداری دمیج وارد میکند(حواستون باشه نمازتون قضا نشه)

مقداری دمیج را بصورت رندوم وارد میکنه


در تمامی لول ها 175 تا مانا حروم میکنه

در تمامی لول ها 24 ثانیه جون میکنه تا آماده بشه

در تمامی لول ها 600 تا casting range داره

لول1:بین 50 تا تا100 دمیج وارد میکنه

لول2:بین 100 تا 200 تا دمیج وارد میکنه

لول3:بین 150 تا 300 تا دمیج وارد میکنه

لول4:بین 200 تا 400 تا دمیج وارد میکنه


نکته فنی:
دمیج از نوع pure (خالص) بوده
مقدار دمیج کاملا رندوم بوده به خلوص نیت و....ربطی ندارد لطفا از مراجعه بی مورد به رمال و آخوند خودداری کنید




اسکیل بعدی:
Holy Persuasion


کنترل واحد دشمن را در دست میگیرد اگر روی نیرو های خودی استفاده شود آنها را به چشمه تله پورت میکند

لول 1: 100 مانا مصرف میکنه 30 ثانیه کولدان داره حداکثر کنترل 1 یونیت را در دست میگیرد و 75 تا hp به اون اضافه میکنه و برای تله پورت 6 ثانیه تاخیر داره

لول2: 100 مانا مصرف میکنه 26 ثانیه کولدان داره حداکثر کنترل 1 یونیت را در دست میگیرد و 150 تا hp به اون اضافه میکنه و برای تله پورت 5 ثانیه تاخیر داره

لول3: 100 مانا مصرف میکنه 22 ثانیه کولدان داره حداکثر کنترل 2 یونیت را در دست میگیرد و 225 تا hp به اون اضافه میکنه و برای تله پورت 4 ثانیه تاخیر داره

لول4: 100 مانا مصرف میکنه 18 ثانیه کولدان داره حداکثر کنترل 3 یونیت را در دست میگیرد و 300 تا hp به اون اضافه میکنه و برای تله پورت 3 ثانیه تاخیر داره



این دقیقا اسکیلی هست که چن رو به هیرو تبدیل میکنه شما میتونید کنترل تمام یونیت هارو به جز ancient type ها dragon creeps و roshan رو در اختیار بگیرید
اگر شما وقتی که حداکثر تعداد یونیت ها رو در اختیار گرفتین دوباره از این اسکیل استفاده کنید یک یونیت بصورت رندوم میمیره حتی ممکنه همون یویتی که میگیرید بمیره
مواظب باشیید که کریپ هایی که میگیرید توسط hand of midas doom naix bone fletcher میتونن نابود بشن.
اگه -disablehelp رو تایپ کنید دیگه چن نمیتونه شما رو تله پورت کنه
تله پورت کردن کریپ ها بدون تاخیر انجام میشه


و اینم از آلتیمیت
(ید الله)Hand of GOD



hp کریپ های که گرفتین رو کاملا پر میکنه و همچنین به هیرو های یارتون هم هیل میده

در تمامی لول ها 120 ثانیه کولدان داره که aghanim میشه 30 ثانیه

لول1: 200 مانا مصرف میکنه 200 تا هیل میده

لول2: 300 مانا مصرف میکنه 300 تا هیل میده

لول3: 400 مانا مصرف میکنه 400 تا هیل میده

این اسکیل به واحد های که magic immunity داشته باشن هم هیل میده



خوب باید یه توضیح کلی در باره کریپ ها بدم شاید که پند بگیرید D:

سه جور کمپ داریم
اول کمپ سخت که شامل اینا میشه:
* Centaur Outrunner
Centaur Khan
* Dark Troll x2
Dark Troll Warlord
* Polar Furbolg Champion
Polar Furbolg Ursa Warrior
* Satyr Trickster
Satyr Soulstealer
Satyr Hellcaller
* Wildkin x2
Enraged Wildkin


دوم کمپ متوسط که شامل اینا میشه:
* Ogre Mauler x2
Ogre Magi
* Giant Wolf x2
Alpha Wolf
* Mud Golem x2
* Satyr Trickster x2
Satyr Soulstealer x2
* Centaur Outrunner
Centaur Khan

سوم کمپ آسون که شامل اینا میشه:
* Kobold x3
Kobold Tunneler
Kobold Taskmaster
* Gnoll Assassin x3
* Forest Troll Berserker x2
Forest Troll High Priest
* Forest Troll Berserker x2
Kobold Taskmaster
* Fel Beast x2
Ghost

خوب یه مقدار جزئی تر شیم:

1:کمپ های که ما میخواهیم بریم:




این سه تا کمپ های هستند که هر هولی نایتی دوس داره پیداشون کنه. اینا بهترین کریپ ها هستن چون disable دارن یورسا بهترین دمیج رو وارد میکنه با اسلو 25% درصدی که داره میتونه راحت با اون اتک های سنگینش اول بازی یه هیرو رو نابود کنه اگه یه یارتون بتونه با استان کمک کنه تا یورسا بتونه clap رو بکوبه احتمال 90 درصد first blood رو میگیرید سنتاور هم خیلی خوبه با 2 ثانیه استانی که 250 تا محوطه داره و اتک اسپیدی که میده میتونه خیلی به شما و یاراتون کمک کنه تا کیل بگیرید ترول برا گنک خیلی عالی هست چون میتونه تور کنه و این فرصت رو به یورسا و سنتاور میده تا اسکیل هاشونو به طور صحیح پیاده کنن هم چنین دوتا اسکلتی که میسازه برا پوشینگ خیلی مفیده ولی در کل اول بازی یورسا خیلی بهتره چون clap از stomp سنتاور خیلی بیشتر دمیج میده واسلوی اون اول بازی میتونه مثل استان باشه



2:کریپ های که ما باید بگیریم:




چون معمولا نمیشه سه تا کریپ رو از اون بالای ها گرفت باید احتمالا از این ها گرفت

tornado ی Wildkin دشمنان رو اسلو میکنه و دمیج میده اما آرمور خیلی خوبی میده

Satyr Hellcaller هم shock wave داره که بدک نیست اچ پی ریجن آئرا هم میده


3:کریپ های که میتونیم بگیریم:





گرگ برا آخر بازی خوبه +اتک میده و کریتیکال
ogre magi هم آرمور میده
Satyr Soulstealer مانا برن داره که اوله بازی برای خاموش کردن /هیرو های مثل tiny عالی هست

اسکیل گیری 1: برا "گنک زیاد

Level 1 - Holy Persuasion
Level 2 - Penitence
Level 3 - Penitence
Level 4 - Holy Persuasion
Level 5 - Holy Persuasion
Level 6 - Hand of God
Level 7 - Holy Persuasion
Level 8 - Penitence
Level 9 - Penitence
Level 10 - Test of Faith
Level 11 - Hand of God
Level 12 - Test of Faith
Level 13 - Test of Faith
Level 14 - Test of Faith
Level 15 - Attribute Bonus
Level 16 - Hand of God
Level 17+ - Attribute Bonus



اسکیل گیری 2: برا nuke
Level 1 - Holy Persuasion
Level 2 - Test of Faith
Level 3 - Test of Faith
Level 4 - Holy Persuasion
Level 5 - Holy Persuasion
Level 6 - Hand of God
Level 7 - Holy Persuasion
Level 8 - Test of Faith
Level 9 - Test of Faith
Level 10 - Penitence
Level 11 - Hand of God
Level 12 - Penitence
Level 13 - Penitence
Level 14 - Penitence
Level 15 - Attribute Bonus
Level 16 - Hand of God
Level 17+ - Attribute Bonus

آیتم های شروع بازی:









core:








و Arcane boot


luxury:




بسته به شرایط:







آیتم های ممنوع:


شما همون سه تا رو ت*** بده بقیه اش پیشکش


هیرو های مچ:

شما 1 بندازی 28 درصد physical بیشتر میخوره که با منفی آرمور وا ویلا






هیرو های ضد:

هر jump اسکیل 1 اش کریپ هاتون رو 5 ثانیه استان میکنه و اگه خودتون وسطشون باشید بــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــوق


کریپ هاتون رو یه لقمه میکنه و دوم میندازه و میگه به سلامت


با پرنده اش ذاق سیاه تونو چوب میزنه بعد یه دفعه میاد سراغتون



تاریخ : جمعه 91/12/25 | 6:20 صبح | نویسنده : LORDwinter

آموزش کامل هیروی Faerie Dragon | Puck

سلام به دوستان



2.4 + 25
1.7 + 22
1.7 + 15



اطلاعات:


وابستگی: Sentinel

قدرت تخریب: 42 - 53
زره: 2.08
سرعت حرکت: 295
برد ضربه: 550
سرعت ضربه اولیه: 1.7 ثانیه

سرعت آسیب دیدن دشمن پس از ضربه: 900
قدرت دید: 1800 / 1200



مقدمه:

بازیکنان مهاجم عاشق او هستند, Faerie Dragon یکی از بهترین قهرمان ها برای شروع یک مبارزه است. توانایی های Puck در هر شرایطی مفید است, انعطاف زیادی دارد که هم می تواند یک پشتیبان و یک مهاجم عالی باشد. قدرت قابل توجه او Illusory Orb است, علاوه بر این که به یک خط از دشمنان آسیب می رساند, در هر زمانی Faerie Dragon می تواند به مکانی که این توانایی در آنجا فعال است منتقل شود. این توانایی هم برای حمله و هم برای فرار مفید است. همچنین با قدرت دوم Puck یعنی Waning Rift نیز سازگار است. این قدرت علاوه بر آسیب به دشمنان, جلوی اجرا Spell هم می گیرد. قدرت هجومی آخر او, Dream Coil تاثیر بسیار خوبی دارد. این قدرت دشمنانی که در یک محیط کوچک هستند را به دام می اندازد, آن ها را مجبور می کند که در آن نقطه بمانند و یا آسیب ببیند و Stun شوند. قدرت Phase Shift او برای موقعیت های بهرانی است. این قدرت او را برای مدتی آسیب ناپذیر می کند, هرچند در آن وضعیت قادر به حرکت نیست. Puck یک قهرمان ساده برای انتخاب است.



داستان:


در جستجو Sentinel ها برای قهرمان هایی که به آن ها در شکست دادن Scourge کمک کنند, سرزمین گمشده Faerie Dragon های نیرومند را پیدا کردند. پس از اینکه Sentinel در مورد جنگ به ملکه آنها توضیح دادند, او Puck نگهبان شخصی خود را فرستاد. با وجود اینکه کوچک بود, ثابت کرد قدرت زیادی دارد و با توپ های جادویی دشمنان را منفجر می کرد. قادر بود لشگری از دشمنان را مبهوت سازد. دشمنان او یاد گرفتند که اندازه بدن در جنگ اهمیتی ندارد.



اسکیل ها:
Illusory Orb
کلید میانبر: R
جسمی کروی شکل می فرستد که مستقیم حرکت می کند و به هرچه سر راهش باشد آسیب وارد می کند. تا زمانی که این جسم کروی زنده از Puck می تواند جای او را بگیرد.
سطح 1 - 70 آسیب
سطح 2 - 140 آسیب
سطح 3 - 210 آسیب
سطح 4 - 280 آسیب


  • نوع آسیب: جادویی


Waning Rift
کلید میانبر: W
به دشمنان آسیب می رساند و آن ها را از اجرای طلسم باز می دارد.
سطح 1 - 60 آسیب
سطح 2 - 120 آسیب
سطح 3 - 180 آسیب
سطح 4 - 240 آسیب


  • نوع آسیب: جادویی


Phase Shift
Faerie Dragon را برای مدتی از هستی بیرون می برد, در این حالت آسیب ناپذیر می شود.


  • اگر این توانایی در حالت خودکار قرار گیرد می تواند از بیشتر طلسم ها و ضربه ها جلوگیری کند.


Dream Coil
کلید میانبر: C
دشمنان را در یک منطقه گیر می اندازد که اگر فرار کنند آسیب می بینند و Stun می شوند.
سطح 1 - 100 آسیب اولیه, 100 برای فرار و Stun.
سطح 2 - 150 آسیب اولیه, 150 برای فرار و Stun.
سطح 3 - 200 آسیب اولیه, 200 برای فرار و Stun.


  • نوع آسیب: جادویی



  • آسیب و Stun اولیه با Linken"s Sphere خنثی می شود, اما هنوز در منطقه می ماند.



  • قابل بهبود با Aghanim"s Scepter



اسکیل گیری:



1.Orb
2.Phase
3.Orb
4.Rift
5.Orb
6.Coil
7.Orb
8.Rift
9.Rift
10.Rift
11.Coil
12.Phase
13.Phase
14.Phase
15.Stats
16.Coil


آیتم های اولیه:


اول بازی:


اواسط بازی:



بیشتر:





هیروهای مچ:




هیروهای ضد:




تاریخ : جمعه 91/12/25 | 6:18 صبح | نویسنده : LORDwinter

آموزش هیرو ember spirit


آموزش هیرو ember spirit




Strength

21 + 2

Agility

22 + 1.8

Intelligence

20 + 1.8

دیگر مشخصاتِ هیرو:
Affiliation:Sentinel
Damage: 52-56
Armor: 3.08
Movespeed: 310
Attack Range: 128 (melee)
Attack Animation: 0.4 / 0.3
Casting Animation: 0 / 0.51
Base Attack Time: 1.7
Missile Speed: Instant
Sight Range: 1800 / 800

نقاط قوت:
Movespeed خوب در اول بازی
Damage نسبتا خوب
armor نسبتا خوب در شروع بازی

نقاط ضعف:
احتیاج داشتن به mana زیاد
رشد strength ضعیف
رشد agility بسیار ضعیف(توجه کنید که این هیرو agility است)

اسکیل های هیرو:

Searing Chains

با زدن این اسکیل 3 نفر از دشمنان را به صورت تصادفی به مدت 2/2/3/3 ثانیه در محدوده 400 به دام میاندازد و آنها نمیتوانند به شما attack بدهند یا magic بزنند و در طول این مدت 40/60/80/100 دمیج در ثانیه به آنها خسارت وارد میکند.
manacost:120
Cooldown:14/12/10/8

نوع خسارت:magical
این اسکیل بر روی هیروهای magic immune و invisible تاثیر ندارد.
این اسکیل ، اسکیل های channeling را قطع میکند.

Sleight of Fist

با زدن این اسکیل شما تمام دشمنان در AoE 250/350/450/550 را اتک میدهید و 30/60/90/120 به آنها damage میدهید.
Mana Cost:50
Cooldown:30/22/14/6
Casting range:700

نوع خسارت:physical

Flame Guard

با زدن این این اسکیل تمامی دشمنان در AoE 400 در هر ثانیه 30/35/40/45 دمیج میدهد علاوه بر آن این اسکیل مثل یه شیلد هست که باعث میشه 150/300/450/600 تا از اسکیل هیروها دمج نخورید .
Mana Cost:80/90/100/110
Cooldown:35
مدت زمان ماندگاری:8/12/16/20

نوع خسارت:magical

Fire Remnant

با زدن این اسکیل هیرو شما یک سایه از خود درست میکند که به مدت 45 ثانیه باقی میماند.
Mana Cost:0
Cooldown:0
Casting range:1500

این اسکیل در ابتدا 3 شارژ دارد و هر 30 ثانیه دوباره شارژ میشود.


Fire Remnant

این اسکیل کامل کننده آلتیمیت شماست و با زدن این اسکین به آنجایی که سایه شما وجود دارد هیرو شما به آنجا میرود و به دشمنانی که در AoE 400 از سایه شما قرار گرفته باشد 140/180/220 دمیج میدهد.
Mana Cost:100
Cooldown:0

نوع خسارت:magical

ترتیب گرفتن اسکیل:

1.Sleight of Fist
2.Searing Chains
3.Sleight of Fist
4.Searing Chains
5.Sleight of Fist
6.Fire Remnant
7.Sleight of Fist
8.Searing Chains
9.Flame Guard
10.Flame Guard
11.Fire Remnant
12.Flame Guard
13.Searing Chains
14.Flame Guard
15.Stats
16.Fire Remnant
17-25.Stats

آیتمها :
برای اول بازی می تونید از استفاده کنید که 6 تا اگیلیتی شما رو زیاد می کنه برای راحت زدن پول.
بقیه ی پولتون رو می تونید بگیرید و بسته به سلیقتون از یا
وقتی که مقداری پول در آوردید میتونید ببندید که کمی دمیجتون بره بالا.
رای بالا رفتن ms میتونید استفاده کنید که من را بهتون پیشنهاد میکنم.
در ادامه که موفق به گرفتن kill شدید برید سراغ آیتم
و در ادامه می تونید از استفاده کنید که دیگه کسی جلو دار شما نخواهد بود و شما قادر به انجام هر کاری خواهید بود.
آیتم برای بالا بردن agility آیتم خوبی هست.
همچنین می توان و در آخر آن را به تبدیل کنید.
آیتم هم خیلی برای این هیرو خوب هست.
هیرو های مچ و ضد:
هیرو های مچ:





هیرو های ضد:






Good luck